Sandra Purvins

En fin dag.

Kategori: Allmänt

Idag har vi som sagt varit i Västervik. Vi har hälsat på Liams gammelfarmor, gammelfarfar och gammelfaster. Det var riktigt trevligt och nästan ett år sedan vi var där sist. Liam skötte sig jätte bra, som vanligt. Endast lite magknip men det går ju inte att hjälpa.

Dagen slutade dessvärre med ett par besvikelser och lite merjobb för min del. Det började med att vi fått en parkeringsböter när vi kommer ut från att ha lämnat av gammelfarmor, vi parkerade på innergården eftersom vi bara skulle in och hjälpa henne med en sak. Vi stod där max 20 minuter och man får parkera där för av och pålastning, så dit får jag ringa och prata med dem då jag tycker det är fel att vi fick bötern.
Sedan hade vi fått ett brev i brevlådan med våran adress men antagligen den förra hyresgästens post, letade på Eniro men hittade inte någon annan adress, hur gör man???
O till sist så beställde jag kostymen till Liam som en present från hans mormor, idag fick vi den och vi blev jätte besvikna. Den såg så himla fin ut på bilden men som Sunken sa, det var ju en jätte fin pyjamas men inte mer än så. Och jag kan inte göra annat än att hålla med, och kostymen var alldeles för dyr för att användas som pyjamas. Vi får ta tag i det i morgon för nu är det dax för sängen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: