Sandra Purvins

Tillbaka i Kalmar.

Kategori: Allmänt

Ja idag kom vi tillbaka från Kolmården och mamma o pappa. Det vaqr så otroligt mysigt att vara där och inte göra något annat än och umgås. Valborg blev lugnt med grillning, eld och fyrverkerier. Och så han jag träffa Johanna o lilla Linnea också, hon är så gullig.

När vi var tillbaka i Kalmar var Sunken tvungen att jobba direkt så vi ska se nu om jag måste åka och hämrta honom också kanske... Jag han hem en sväng innan det var första mötet med föräldragruppen, det var roligt och jag tror vi komer ha kul tillsammans de gånger vi ska träffas och kanske kommer man träffa nya vänner.

Just för tillfället har jag inget batteri i min kamera så jag får ladda upp bilderna från mobilen så ska jag ta och ordna med kameran i morgon...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: