Sandra Purvins

Soffkväll..

Kategori: Allmänt

Ja idag har jag haft en riktig soffkväll, Jojo har spenderat kvällen tillsammans med mig ovanligt mycket men försvinner i mellanåt för att hålla koll i fönstrena.
Idag har jag egentligen inte gjort alls mycket, jag var edn sväng o fikade med Jannica, Emma o Jessica o så kikade jag lite på stan men annars har jag inte gjort mer. Men jag känner att jag inte orkar riktigt ordentligt heller, det börjar ju bli lite tungt nu och dessutom har jag nu två dagar i rad haft foglossning och emmellanåt har det gjort jätte ont... Får i alla fall tacka Jannica för bältet jag fått låna för det har vart till stor hjälp. Nu hoppas vi på att det försvinner och inte kommer tillbaka så man kan börja röra lite på sig igen...

I morgon är Sunken ledig, han har till och med en ledig helg om det inte har blivit några ändringar. Jag hoppas inte det. Men vi har inget planerat förutom att hans gröntkort kurs till golfen börjar i morgon. Tack och lov är det ju inte hela dagar det ska spela så jag hoppas att vi hinner med lite annat i helgen också... Det är sånt som märks..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: