Sandra Purvins

Långtråkig väntan..

Kategori: Bebis

Ja nu började denna väntan på det lilla livet bli tråkigt.. I morgon lördag går jag in i v33, så nu e de ju inte så långt kvar iaf..
Idag har jag i allafall fått känna på graviditetens alla sidor tror jag men framförallt sånna saker som halsbränna, foglossning och paniken över att man inte har några kläder man får på sig..
Var i alla fall på babyproffsen idag och frågade när våran vagn skulle komma och hon sa att liggdelen och skötväskan hade kommit, nu e de bara sittdel och chassi som vi väntar på.. Hmm.. Undrar varför sakerna inte kommer sammtidigt när man beställer allt på en gång?? Men men de e ju påväg och just nu behöver vi ju det inte..

Nu ska jag fortsätta min fredagkväll med Wallander, vindruvor, panodil och min lilla Jojsing.. Hoppas ni får en trevlig fredag ni med..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: