Sandra Purvins

Föräldragrupp..

Kategori: Bebis

Idag var våran tredje träff med föräldragruppen hos barnmorskan o så igår var vi på förlossningen för information. Det har varit ett par ganska intensiva dagar så nu är det ganska rörigt i huvudet.. Det är så mycket som man ska tänka på o veta om osv. Jag tycker nog att det är lite jobbigt..

I övrigt har dagen vart bra, god lunch ute på golfen med Jannica o där träffade vi Sarah som jobbade, sedan en snabb fika på Mitt I Mellan med Tove, Elin och deras kompis Bea innan det som sagt va bar av emot föräldra gruppen. Jojo avslutade min dag med att göra mig orolig, hon kräktes igen. Men denna gång var det inte blomblad som det brukar vara utan mat o slem.. Hoppas inte att hon kräks igen min lilla älskling för då ska jag ringa vetrinären..

Här är hon inte stor min lilla älsklig, det var ungefär när jag hämtade henne, ca 6 månader..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: