Sandra Purvins

En fredag med Wallander..

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag och tittar på Wallander, tycker avsnitten är ganska bra ja jag har ju inte allt för mycket annat att göra om jag ska vara helt ärlig..
I morgon i alla fall ska vi äta lunch tillsammans innan Sunken börjar jobba. Tycker om dessa förmidagar som vi kan spendera tillsammans, och senare på dagen ska jag antagligen träffa Carro med vänner och titta på lägenheten hon har köpt. Jag hoppas att det blir så för vi träffas allt för sällan tycker jag.

På söndag ska vi spendera dagen i bilen, vi ska ner till Åsa med familj för att hämta ett skötbord de har köpt till oss. Jag hoppas att jag klarar bilresan bättre än jag gjort de senaste gångerna. Foglossning är inte alls kul kan jag säga. Men det ska i alla fall bli trevligt att vi ska få en heldag tillsammans och dessutom få träffa släkt och vänner.

Detta är i  vilket fall våra planer för helgen än så länge.. Hoppas att ni får det trevligt ni med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: