Sandra Purvins

Söndag..

Kategori: Allmänt

Jo då o idag känns det som en riktig slappar dag.. Ska ta mig bort till Tove snart och sedan får vi se vad som händer.. Veckan som kommer däremot är verkligen inte lugn. Jag har redan börjat stressa och hoppas att allt kommer bli bra..
I morgon ska vi till barnmorskan igen, det ska bli kul och spännande o se vad hon har att säga de va ju så länge sedan vi va där nu..
Och på tisdag ska vi hemmåt Norrköping och byta däck hemma hos mamma, träffa Thilda och ev hinna ner till Ettan också innan vi åker hem på onsdag förmiddag eftersom Sunken jobbar onsdag kväll..
Torsdag ska jag jobba på strand igen, och vet inte riktigt hur jag känner inför det eftersom jag tror det kan bli ganska tungt..
På fredag ska jag träffa den  där jobbchoachen för första gången och jag har inte en aning om vart jag ska.. Gillar inte att mans ka någon stans där man inte har en aning om vart det är, och jag vet inte heller vad han ska kunna hjälpa mig med... Men men det blir nog hans uppgift att ta reda på...

Nej nu ska jag göra mig i ordning lite så jag kan ge mig av någon gång...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: