Sandra Purvins

Det blåser inte medvind i alla fall...

Kategori: Allmänt

Idag känns allt ganska tungt.. Mötet med jobbcoachen var mycket märkligt och vi kom inte fram till något speciellt förutom att jag ska fundera på vad jag vill få ut av mötena vi måste ha..
Lönen jag fick va skit kass och någon lönespec. lär jag ju inte få.. Den skulle komma med posten, enligt lag ska man ha den dagen innan lönen men inte här i småland, för här gör man som man vill... Antagligen så har de som vanligt dragit för lite skatt, och så är jag sjukt trött på att chefen går och snackar skit om mig och alla andra med för den delen, anser att en chef inte gör så..

Men men i morgon är det dax att jobba då, antagligen för sista gången där i alla fall.. Hoppas att gästerna är trevliga i alla fall nu när de fått lön... Känner att mitt tålamod inte kommer vara på topp i morgon heller...

I kväll är det mys kväll men jag och Jojo saknar Sunken... Så vi ska tända ljus och leta kiwi tills han kommer hem.. O poppa popcorn tror jag.. Sen ska vi ta plats i soffan och bara kramas och hoppas att allt bara löser sig av sig själv...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: