Sandra Purvins

Städdag!

Kategori: Allmänt

Ja idag har vi städat riktigt ordentligt, det började redan efter frukosten när jag och Sunken började dammsuga, torka golv och damma. Det är så tråkigt och jag känner att det dessutom börjar bli ganska jobbigt dessutom så nu mera hjälps vi åt, det går ju då dessutom dubbelt så fort.
Så efter det var det dax för Sunken att bege sig till jobbet, och jag tog mig ner till stan för att möta upp Jannica, Tove, Emma o Sarah för lite fika. Jag tog en sväng till IKEA också idag för jag kände att vi behövde lite sommargardiner till sovrummet. Svart och mörklila är inte direkt så man får sommarkänslor, så det blev ljust beiga och det känns mycket bättre. Jag tittade även lite på badrumstillbehör... Det blev en lite vit matta att ha under Jojos låda så den förhoppningsvis samlar upp sanden som hon får med sig ut i tassarna, och så blev det en grå matta  och ett duschdrapperi som var grått i två olika nyanser och randigt..
Jag tänkte ta lite bilder senare..
När jag kom hem fortsatte jag o städa lite fönster och nu tvättar jag gardiner i hopp om att alla katthår ska försvinna.. Vi får se hur det går..

Nu blir det tv tittande o lite mys tills det är dax för sängen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: