Sandra Purvins

Otympliga jag..

Kategori: Bebis

Idag har det verkligen blivit bevisat, ja man är ju inte i närheten av att ta sig fram igenom utrymmen som var en barnlek förrut.. Innan har jag ju berättat om när man ex. gått in i dörrhandtag och fått blåmärken på magen men idag var det fruktansvärt!!! Vi parkerade bilen och skulle in till socialkontoret för att skriva på faderskapspapprena, men folk är inte så duktiga på o parkera här i kalmar.. Eller de lägger i alla fall inte så mycket energi på det, så det resulterade i att lilla jag inte kom ut ur bilen. Det gick inte hur mycket jag än vred och vände på mig så Sunken fick snällt backa ut bilen från parkeringsplatsen och ta en annan ruta.. Tur att det inte var en massa människor i närheten så man slapp o skämmas..

 

För övrigt idag har jag i alla fall varit och fikat med Josefina, det var lika trevligt som vanligt och nu har hon inte långt kvar.. O så tittade Jannica förbi en stund. Nu sitter jag och väntar på min golfspelande sambo som ska komma hem när som helst nu och så blir det en sen middag och lite tv tittande innan det är dax o gå o lägga sig.. Hoppas att ni haft en lika lugn o skön kväll som jag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: