Sandra Purvins

Nationaldagen!!

Kategori: Allmänt

Jo då idag är det ju nationaldagen, men några speciella planer på att fira har vi inte.. Jag och Jojo har spenderat förmiddagen med att städa och sola lite och nu snart ska jag bege mig mot golfen och möta upp Jannica och Martin för lite lunch.

Den 4/6 fick jag förresten mitt 5:e kusinbarn. Grattis Marie och Fredik till eran lilla söta Valentine. Och nu är det inte speciellt långt kvar för mig heller.. 48 dagar ungefär.. Och det bästa av allt är att vi nästan är klara med allt vi behövde köpa.. Nu är det ju som sagt bara vagnen kvar som vi väntar på.

Lite tråkigt är det dessutom att jag fortfarande inte kan mobilblogga så bilder får vänta lite.. Jag vet inte varför det inte funkar men jag är i alla fall inte ensam om att ha problem.

Nej nu sska jag göra mig i ordning inför lunchen så ha det bra i värmen så länge..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: