Sandra Purvins

Fredagsmys!!

Kategori: Allmänt

Efter en lite seg start på dagen med start vid nio och lite städning så tog jag mig ner till stan för en liten lunch, där mötte Sunken upp oss mellan sina jobbpass och det blev en snabb kaffe tillsammans. Det är så himmla tråkigt att vi aldrig ses mer än några få timmar per dag.. Varken han eller jag kommer orka med att han jobbar så här mycket en längre tid till..
Sen fick jag bilen iaf, eftersom moppen är trasig så är någon alltid utan och det kan vara nog så besvärligt eftersom han inte får några fasta jobbtider.. Så jag tog mig ut till maxi för att handla och såg till min förtjusning att de sänkt priset på jordgubbar till 25kr per liter. Så jag köpte 2!! Jojo fick också lite fredagsgott idag, hon fick en liten påse med blötmat och hon har redan ätit upp såsen som i princip är det enda hon äter.. =)

Nu är vi i alla fall hemma och jag har duschat och har lite hårinpackning i håret och har precis målat naglarna, så nu ska vi börja fundera på kvällsmat och senare blir det mys med jordgubbar till mig och godis till Jojo förhoppningsvis får vi sällskap redan vid nio men det vet man aldrig...

Hoppas att ni får en lika mysig fredagkväll som vi kommer ha..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: