Sandra Purvins

Bråk Jojo

Kategori: Allmänt

Jojo är verkligen inne i en trots preiod just nu, hon är helt hopplös och håller mig vaken om nätterna när hon bara går o skriker, på kvällarna så jagar hon våra fötter och även det när vi sover..
På dagarna sover hon  mest men i mellanåt kommer hon o vill mysa o helt plötsligt så bara biter hon en helt hysteriskt, ikväll tände jag lite ljus precis som vanligt och helt plötsligt kände jag att det luktade bränt, så jag sprang in i sovrummet och jajemen nu har hon bränt bort lite hår från undersidan av svansen, och inte svanstippen som man skulle kunna tro utan mitt på.. Jag fattar inte och dessutom så står ju värmeljusen i sånna hållare med hög kant så jag förstår inte hur hon lyckats..

I morgon är vi i alla fall lediga tillsammans, det knns bra. Det känns som det var en evighets sen.. Jag hoppas att vi inte har ett enda måste i morgon men vi får se för sen blir det ju strand igen och det brukar ju alltid vara lite och fixa innan... Och sen direkt på söndag ska vi åka upp mot Sälen.. Det känns bra men jag r redan stressad inför allt packande osv..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: