Sandra Purvins

Tvättardag..

Kategori: Allmänt

Ja idag har vi tvättat efter Sälen resan.. 4 maskiner är klara och vi har kanske 2 kvar.. Skidkläderna är inte så roliga o tvätta med tanke på att det är en massa andra grader och annat man inte får göra...

Men det var helt toppen och få komma iväg till Stöten ett tag och bara koppla bort allt här hemma för ett ögonblick.. Kul och träffa alla igen och alla nya människor och åka skidor. Vi har värkligen haft toppen väder i backen!!! Sista dagen var helt perfekt med sol och värme. Skönt och få träffa mamma, pappa o Sofie igen också..
Man känner att man saknar dem såhär dagarna efter att man har umgåtts så intensivt.

Sunken jobbar som vanligt nu igen, hela dagen idag och så i morgon kväll. Jag ska också jobba i morgon o de e självklart på förmiddagen så vi inte hinner att ses i morgon alls.. I kväll har det bara varit jag och Jojo och man märker att hon gillar att man är hemma igen..
Jag hoppas att hon lärt sig att även om blommorna är goda att tugga på så bör man inte göra det för senare så får man kräkas... Jajemen jag har spenderat fredagkvällen med att torka kattkräks...
Men nu mår hon bra igen...

Nu ska vi se slutet av Let´s Dance och jag ska äta upp min nektarin... Ha en toppenkväll!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: