Sandra Purvins

Tråk måndag..

Kategori: Allmänt

Jo så känns det.. Det går lite emot mig nu med allt.. Jag får inte iväg mina mail med cv, det är tråkigt väder ute och jag sitter och funderar på om jag har något som jag får på mig om vi nu ska vara på golfen nästa fredag...
Och som vanligt blev det fel på min lön, jag förstår inte nu har jag ju ringt och sagt till hur många gånger som helst..

Jag längtar i alla fall till den 13:de Mars när vi ska åka till Ullared, det var jätte länge sen jag var där och det ska bli så skönt och komma iväg lite från allt. Det är ju bara över en natt men det kommer bli så skönt..

Jag tror nog jag och Sunken ska ta en fika när han slutar nu vid 3, så man får komma ut lite idag och titta på folk. Sen behöver vi köpa både mat och sand till Jojo också.. I natt har hon varit  jätte duktig och inte rivit i någon blomkruka alls!! Jag hoppas hon fortsätter så för jag är så trött på och behöva dammsuga varje dag..

Nej nu är det dax och göra sig i ordning..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: