Sandra Purvins

Mycket på gång nu..

Kategori: Allmänt

Ja de e sjukt vad mycket de e på gång... Vi har bokat en resa till Ullared med mamma o pappa, Sunken fyller år och ev planerar vi en fest, det är mycket rörigt med jobb osv..
Jag känner att det bara snurrar i huvet..

Igår i alla fall var en helt toppendag!! Först var vi på ultraljud och tittade på våran lilla bebis. Det är helt sjukt vad mycket man kan få reda på.. Allt såg bra ut i alla fall.
Sen var vi och åt lunch på Mitt I Mellan där vi träffade lite vänner och arbets kamrater.  Senare på eftermiddagen var vi hos mäklarn och spelade Buzz, det var jätte trevligt och vi blev bjudna på tårta, det hoppas jag vi kan göra fler gånger och även när Klara är hemma...
Sedan blev det middag på Stugan med Bomen och Henke, jätte trevligt och super mätt blev jag... Sent blev det men så e det ju när man har trevligt...

I morgon är vi lediga tillsammans igen, då hoppas jag vi hinner reda ut lite saker så jag slipper känna mig så stressad hela tiden... O så hoppas jag att jag får sova bättre i natt, det var rörigt  i magen i natt eftersom jag visst åt vitlök igår... jaja ha det toppen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: