Sandra Purvins

Lugn dag..

Kategori: Allmänt

Ja idag har vi bara slappat.. Jag fick min Bola och tycker redan jätte mycket om den.. Den är lite stor men jag tror jag kommer växa i den, eller så knyter jag upp bandet så länge.. I alla fall, när man rör på sig så kommer ett litet dovt plingande. Jojo är än så länge lite rädd för det men det kommer nog gå över och hon kommer tycka att de är kul..

I morse fick Jojo sitt kattgräs också så nu hoppas jag att jag slipper hitta jord på golvet varje morgon och att jag slipper torka kattkräks om kvällarna när hon ätit blomblad som inte ska ätas... Vi har i alla fall dragit slutsatsen att kattgräs som är menat att äta är ganska svårätet för en liten nybörjare som Jojo, men jag hoppas hon kommer på tekniken...

I morgon blir det jobb på Mitt I Mellan igen, det var ett tag sen nu men det kommer nog gå bra, hoppas att det finns några kläder bara.. Men jag blir inte ledsen om jag får använda en piké istället för skjorta...
Nu hoppas jag att det är mat snart för jag är jätte hungrig, det blev jätte sen middag för vi satt med Bomen och spelade tv spel eller jag tittade mest men det var kul..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: