Sandra Purvins

I morgon är det fredag...

Kategori: Allmänt

O ja ska jobba kväll, det känns inte alls lockande just nu, speciellt inte med tanke på att jag mått lite sådär i dag... Men det är bara hoppas att man är starkare i morgon när jag får sova ut ordentligt..
Idag är min namsdag.. Finns det någon som firar det längre?? Jag kommer ju ihåg när jag var liten och fick en pressent av morfar men nu för tiden säger man ju knappt grattis att någon som har namsdag..

Är lite fundersam över lördag också men vi får se hur det går när jag inte får sova så många timmar..
Det är mycket nu med akassan o arbetsförmedlingen, jag känner inte riktigt att jag orkar med allt men ja ska ta tag i det nu i dagarna..

Nej nu är det mysstund med Jojo innan Sunken kommer..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: