Sandra Purvins

Luvan är inköpt!!

Kategori: Allmänt

Aningen stor men precis en sådan som jag ville ha. Han kommer vara så fin våran lilla Liam på öppna förskolan på måndag.

Nu börjar dagarna krypa fram, jag ser verkligen fram emot jul och min födelsedag som bara närmar sig. Känner mig precis som ett barn. Och jag är lite irriterad på mig skälv att jag inte lyckats att se på julkalendern i åt...
Vi fick våra julkort idag, tråkigt nog har jag lyckats att stava fel, men nu är det som det är och vi får nog skicka korten ändå... Nu är det bara adressjakt igen...

I morgon är planen att städa och röja ordentligt här hemma. Vi måste få ordning på allt nu innan jul. Jag måste köpa en låda till Liams alla urvuxna kläder för vi har inte plats för dem inne längre. Och lite annat smått och gott med tanke på att vi får besök på måndag ... :)

Nej nu är det sov dax, gymmet i morgon vid 10, det perfekta sättet att starta en lördag på!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: