Sandra Purvins

Jag vann!!

Kategori: Allmänt

Som sagt vad så hittade jag ju en overall på tradera i går som jag la bud på, och efter ett intensivt budande på slutet så vann jag till slut denna, en didrikson overall i stl 80. Ja det kanske låter lite stort men han har ju nästan vuxit ur sin teddyoverall i 68 så det blir nog bra.
Nu återstår bara att få hem den och att vintern kommer till kalmar...


Idag var vi på julmarknad på Ekerum. Jag måste erkänna att jag trots all julmusik inte riktigt hittade julkännslan, kanske för att det saknades tomtar till försäljning och liknande.. Det slutade i alla fall med att jag Liam Sunken och Bomen åkte till saluhallen och åt en jätte god lunch.
Nu har vi lite adventsmys med tända ljus och lite lugn och ro framför tvn bara.
Ha en trevlig kväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: