Sandra Purvins

Dålig start på veckan...

Kategori: Allmänt

Ja denna vecka började inte med någon bra start inte..
Igår var vi på öppna förskolan för lite lussefirande, det var massor med barn och många av dem kunde krypa och gå. Det var riktigt stojjigt i mellanåt.. Liam fick nog lite för mycket intryck och var riktigt gnällig på kvällen när vi hade besök. Besöket var jätte trevligt och jag får tacka alla som kom hit till oss.
Tråkigt nog gick Liams babygym sönder, det är som en uppblåsbar ring i den och nu pyser lyften ut hela tiden... :(
Jag har dessutom massor att göra med naturkunskapen, jag ligger lite efter med ett arbete så denna vecka blir det nog ingen träning... Nu sitter jag med det sista av julkorten, det ska bli så skönt när de är klara så man får bocka av en sak till från listan.

På torsdag är det i alla fall min dag och det ska bli så himmla skönt. Vi ska bara ha det mysigt hela familjen hela dagen hade jag tänkt. Laga mat, kanske gå en promenad och mysa.
Jag hoppas att blåsten hinner avta för idag höll vagnen på att välta för mig igen när jag skulle ner på stan för att köpa ett limstift och ett papper.. Det måste se kul ut när jag kommer hängandes över vagnen för att det blåser så mycket..

Nu vaknade Liam så nu måste jag gå och fixa lite med honom..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: