Sandra Purvins

Apoteket

Kategori: Allmänt



Jag är med och tävlar med Apoteket där man kan vinna ett pressentkort på 2000 att handla för.
Jag har gjort mig en liten önskelista fr vad jag skulle vilja handla till mina nära och kära...

Till min lilla mamma Eva skulle jag vilja ge apotekets alpinpaket så att hon kan ta hand om oss när vi åker upp till sälen.
Till min son, Liam. Finns det ju hur mycket som helst, MAM -nappar, -bitringar, -flaskor och napphållare så man slipper en ledsen kille. Sempers magdroppar och salvor och krämer som tex bepanthen som hjälper mot det mesta och apotekets Komma-hem-paketet.
Min sambo Mattias skulle få Pepsid duo mot sin halsbränna.
Min katt Jojo skulle bli jätte glad för lite mat, Pro Plan Katt.
Cliniderms Aniskitpaket skulle jag nog önska till mig själv

År det inte härligt när klapparna kan göra både nytta och nöje..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: