Sandra Purvins

Mina älsklingar!

Kategori: Allmänt

Hittade lite bilder som vi tagit med kameran nu när jag äntligen satt mig vid datorn.
Just nu tar Liam en liten powernap, så man får passa på att sitta vid datorn då.. Snart ska vi bege oss ner mot stan för att fika med Josefina och Lovisa o Jannica och Hailey, Liam kommer nog bli en riktig tjejtjusare eftersom han alltod får vara ensam med oss.

Här har vi precis kommit hem från BB, två mycket slitna killar var det jag fick med mig.



Här är bebis tavlan på sjukhuset, Liam var den enda bebisen den dagen. Och dagen efter föddes kompisen Svea.



Hittade den här gamla bilden med, det är när vi sitter på afterski på Experiums uteservering. OJ vad jag längtar tills i vinter när vi ska åka upp och stanna en hel vecka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: