Sandra Purvins

Lite gott o blandat...

Kategori: Allmänt

Satt o tittade på bilder vi har på datorn och hittade den här, den är från andra året i Stöten på avslutningsmiddagen på kvällen. Tycker faktiskt att den är riktigt fin.
O när man sitter o tittar på gamla bilder får man så mycket fina minnen. Vad roligt vi hade tillsammans!! O vad man längtar tillbaka, det ska bli så kul o åka upp i vinter. Även fast det inte är samma sak när man inte jobbar där och inte så många andra heller för den delen. Men att få åka skidor igen, o på riktigt iår, med tanke på att jag var gravid förra gången och livrädd för att ramla.



Måste bara nämna att vi var o vägde o mätte våran lilla skrutt idag också.. Eller lilla o lilla, nu är han 57cm och väger 5005g. Det går otroligt fort måste jag erkänna!!
Den här bilden nedanför är tagen på BB, bara dygnet gammal var han då, och nu eftersom klockan är efter tolv så blir våran älskade Liam Axel Elis Söderberg 1 månad gammal.

Kommentarer

  • Sofie Brangenfeldt säger:

    Oj, det va ett tag sen nu som vi jobbade ihop! Drömde faktiskt att jag träffade dig och sunken och lillkillen! Hoppas att ni mår toppen! Jag och dennis ska jobba i stöten i vinter, så jag hoppas att ni kommer förbi och säger hej!



    KRAMAR

    2011-08-26 | 11:06:06

Kommentera inlägget här: