Sandra Purvins

Vilka grannar..

Kategori: Allmänt

Ja de under oss är så himmla märkliga.. De har ju inte bara det lilla utrymmet som vi har balkong utan de har stensättning utanför den och så en stor gräsmatta som de gjort till "deras". Men ändå måste de grilla om inte på balkongdelen så är det precis under vårat förnster.. Det är ganska jobbigt nu när man har ca 24 grader i lägenheten och man ser att Jojo inte är helt nöjd med tillvaron, och då dessutom bli tvungen att stänga alla fönster på grund av den lata idioten som inte ens orkar stå o grilla, det gör mig bara så irriterad.
Ja ska nu börja grilla på balkongen och så ska jag hälla ut all aska på "deras" tomt...

Men men i kväll var jag hemma hos Jannica och tittade på Blingo kläder... Det var kul och mycket fina saker var det. Nu har jag tills i morgon på mig o fundera på om det blir något inköp.. När jag kom hem därifrån möttes jag av årets första igelkott i rabbatten, jag tycker de är så mysiga..

I morgon är det dax för barnmorskan igen, det känns spännande och se vad hon säger.. Så nu blir det lite tv kikande innan det är dax o sova igen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: