Sandra Purvins

Promenad..

Kategori: Allmänt

Idag har Jojo sovit hela dagen så när jag kom hem på eftermiddagen så tänkte jag ta ut henne lite i kopplet så hon fick se sig omkring..
Jojo vart inte riktigt lika förtjust som jag trodde.. Svansen var jätte stor och så kom det en cyckel, och det har hon aldrig sett förut så då blev hon jätte rädd och sprang upp för trappan och in i lägenheten igen. det måste ha sett ganska roligt ut med tanke på att jag kom skenandes efter katten  och han ju inte riktigt med så hon fick ju vänta lite på mig i trappan... Men men vi får se när nästa promenad blir av, om det blir någon...



Hittade ett gammalt kort på oss nu när jag rensade kameran, jag tycker om det så mycket..
Det är på min födelsedag när vi var på Högis kickoff. Mitt andra år i Stöten..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: