Sandra Purvins

Nu är det min tur..

Kategori: Allmänt

Jag känner mig riktigt duktig idag, vaknade halv 11 och började ´dagen med frukost och sedan satte jag med engång fart med att städa, dammsuga och torka golv diska osv.. Sedan tog jag mig ner mot stan för att träffa Sunken mellan lunchpasset och kvällen eftersom han jobbar hela dagen idag. När jag kom hem hade jag fortfarande energi så jag bakade en kladdkaka som precis blev klar och nu ska jag slänga mig i duschen innan jag ska värma mig lite mat från igår och sedan bege mig till Tove och Elin som jag ska spendera kvällen med...

I morgon är det jobb som gäller som vanligt på lördagar och vi ska även kolla på två byråer som jag hittat på blocket. Hoppas de är fina för vi har verkligen inte platts för bebisens kläder någon stans för tillfället...
Jag köpte förresten en så himmla gullig sparkdräkt idag, han kommer se ut som ett litet bi :)

Nej nu kallar duschen som sagt va...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: