Sandra Purvins

Lördag kväll..

Kategori: Allmänt

Slog precis över tvn på körslaget, kanske inte mitt favoritprogram men bättre än inget.. I kväll känns det lite ensamt. Sunken jobbar jätte mycket just nu och på sätt och vis är det bra men han var så himmla trött idag, både i morse när han skulle gå upp och även när jag var med Jannica och Martin och hälsade på honom på golfen och körde in honom till stugan..
Vi får se om jag tar mig ut lite i kväll tills Sunken slutar men jag vet inte riktigt än...

I morgon ska Sunken jobba igen men då är det i alla fall bara lunch ute på golfen... Vi får se hur vädret är och hur jag mår när jag vaknar men planen är att gå ut dit så jag är där lagon tills han slutar..
Och i morgon får vi se om vi ska grilla om vi orkar och vädret tillåter. Jag hoppas på det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: