Sandra Purvins

Läggdax..

Kategori: Allmänt

Jajemen nu ska vi snart dra oss mot sängen, Sunken ligger brevis mig och sover och Jojo tar sig en sista matbit innan det är dax att krypa under täcket..
Idag har vi haft en jätte mysig dag tyckder jag allt, det började ju som vanligt med att jag vaknade vid 11 och gick upp o gjorde iordning frukost som jag åt på balkongen i solen, sedan att jag där i en timme och bara hade det jätte bra.. När jag sedan hade gjort mig i ordning tog jag mig ner till stan och mötte upp Sunken när han hade jobbat klart på lunchen på stugan. Vi tog oss ut till golfen och tittade lite när Engan och Andreas spelade, orkar ju inte gå så långt nu längre och vi hade lite brottom ut så vi lånade en golfbil. Gud vad jag skrattade, det skumpade ju inte dåligt. Lite som att åka karusell.
Nu i kväll sedan var vi lite trötta såå vi åkte till Oleary´s och åt e hamburgare tillsammans med Bomen, Henke, Sebbe och Björn. Det var riktigt trevligt och kvällen avslutades med en liten sväng till Krögers.

Nu längtar jag så tills våran vagn kommer hem till oss.. Jag är så nöjd och tror det kommer bli super..
Visst är den fin!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: