Sandra Purvins

Vänta Vänta Vänta

Kategori: Allmänt

Ja jag tycker att det är allt jag gör nu för tiden, väntar på papper, väntar på lägenhet, väntar på att Sunken ska sluta jobba.. Men igår tog det slut på en väntan i alla fall, för då kom våra telefoner.. Jajemen nu har man en helt fungerande telefon igen!! Så nu har jag lite tidsfördriv också medans jag väntar...

I morgon e de dax och jobba igen.. Det känns alltid bra de är så himmla härliga allihop.. Och sen ska jag träffa min lilla Carro och så får vi se om vi ska dricka lite vin med.. På torsdag e de jobb igen och sedan music quiss på Harrys fram tills Sunken slutar..

Nu måste tiden börja gå fortare för jag vill ha våran lägenhet!!! Jag vill bli av med den där j*vla BMVn och jag vill slippa pendla mellan Borgholm och Kalmar, det känns som om man skulle kunna köra denna tråkiga väg i sömnen för tillfället.. Jag saknar min soffa, min säng och att sappa framför tvn..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: