Sandra Purvins

Snart Snart Snart

Kategori: Allmänt

Jajemen nu om 1 vecka och 2 dagar flyttar vi våra saker ner till Kalmar, det ska bli så himmla underbart!! Att komma i ordning och känna sig som hemma igen.. Jag tror Jojo trivs ganska bra här i stugorna med men lite mer springyta och hennes soffa tror jag hon saknar ganska mycket...

Ikväll e vi ensamna hemma och det tycker vi inte om, jag hoppas Sunken sätter sig på bussen snart.. Det är också en sak som ska bli skön och slippa... Bomen är också i Kalmar och han kommer inte tillbaka fören på Söndag för han skulle till Fågelfors och jobba lite hemma... Jojo och jag e ju då litte mörkrädda så vi håller oss i det stora rummet i våran stuga med tända lampor, jag bävar för när jag måste ta mig ut till bilen.. De e så mörkt...

Men men, idag har jag i alla fall jobbat på Mitt i mellan och det var första gången jag stängde själv och räknade kassan... Jag hoppas allt blev rätt... I morgon e de dax igen men i köket då.. De e ganska skönt och växla lite.. Dessutom e de ju tjej ligan som jobbar.. Jag, Tove och Malin det är alltid lika roligt!!!

Ha det toppen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: