Sandra Purvins

Hemma från stan..

Kategori: Allmänt

Uch vilket väder det är, det bara regnar och regnar hela tiden.. Över allt annars i Sverige snöar det men här i Kalmar så ska det så klart bara vara tråkigt och grått. Idag har jag varit och ätit lunch och fikat med Tove, Sarah, Jannika och Sunken, han kände sig nog lite utanför men vi hade trevligt..

Jag har förresten blivit vuxen, har skrivit mig här i Kalmar, det tycker jag är lite vuxenpoäng till mig.
Jag tänkte börja handla lite julklappar snart med nu när man får fira jul för en gångs skull.. Men det får vi ta nästa vecka för jag ska ju jobba nu hela helgen så jag kommer nog inte ha tid...

Nej nu så måste jag gå och leta efter Jojo, undrar vart hon ligger och sover denna gång. Det är helt sjukt vad den katten kan sova..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: