Sandra Purvins

blä

Kategori: Allmänt

Det är verkligen inte min dag, jag kände det på mig redan när jag vaknade och sedan har det bara fortsatt och fortsatt... Det gick inget bra på jobbet, absolut kattastrof var det.. Och så kommer man hem och det orkar jag inte ens berätta om.. Men nya dusch regler har jag märkt att vi har i detta kollektiv, den som har duschat behöver inte skrapa golvet rent från vatten, det gör den som får blöta strumpor eller den som retar sig mest, eller väntar man så länge att Sandra gör det. Samma med toapappret, behöver man igentligen det??? När det tar slut här hos oss så behöver man nämligen inte fylla på.. Eller ja det är ju egentligen inte bara badrumsregler det genomsyrar nog allt i hela kollektivet... I frågor om sånt som kaffe och öl osv...

Dessa trevliga människor från Radiotjänst har nyss ringt också, senast var i torsdags vi pratades vid sist, jag tror inte det är några ändringar är och nu kom vi överens om att jag skulle ringa om det blev förrändringar. Hoppas de kommer ihåg det..

Men på tisdag i alla fall ska jag och Tove på stan, jag tror jag ska köpa jul och adventspynt för det har jag så lite av.. Nu när jag sitter och tänker på det så ser jag sjukt mycket fram emot det bara föra att få släppa den här dagen som är idag..

Nu ska jag gå och kika på vad mitt lilla monster Jojo har för sig för nu har hon varit tyst länge..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: