Sandra Purvins

Lång tid sedan..

Kategori: Allmänt

Ja nu e det ett nytt år och jag e ledsen för att jag inte hunnit skriva något här på länge, jag har jobbat sjukt mycket och i princip bara hunnit hem för att sova.. Nu är i alla fall jul och nyår över så nu kanske man kan få jobba lite mer normala tider i stället för att snitta 11 timmar om dagen..
Men i morgon är jag ledig och det ska verkligen bli jätte skönt att få ta det lugn, min hand har förövrigt både hunnit bli bra och dålig igen.. Så nu e det lindad som gäller!!!
Det nya året har i alla fall inte börjat något bra men jag hoppas att det snart blir ändring på det för just nu orkar jag inte flera motgångar..

Titta så kallt vi hade det för några mornar sen..



Lite tallrikarb ja la i kväll..



Kommentarer

  • Victoria säger:

    gah skämtar du eller?! MINUS 40?! har bara vart ute en gång när det var så kallt och det var tre mil norr om kiruna ;) kläderna frös ju nästan till is då haha.. kul att du verkar ha det bra i kylan iaf, fortsätt uppdatera så jag kan hålla koll på vad ni gör :P

    gott nytt år förresten =) hoppas du fick kortet jag skickade!

    puss och kram hälsa sunken!

    2010-01-04 | 10:00:53

Kommentera inlägget här: