Sandra Purvins

Torsdag...

Kategori: Allmänt

Idag tänker ja lite på alla där hemma... Ja har helt klart hemlängtan ibland och idag är en sådan dag. Jag tänker en hel del på Victoria som snart åker till Australien i ett helt år, jag kommer sakna henne massor!!!
Jag tror ja får ta en sväng neråt och hälsa på henne för ett år är låång tid.
Sen tänker jag på mamma o resten av familjen, de e ju så skönt o bara vara hemma så att mamma kan få ta hand om en o man slipper tänka på allt det där viktiga...

Men men hem kommer jag nog inte på ett tag iallafall så det är bara o leva vidare, jag tycker att jag har varit ganska duktig redan idag, jag har dammsugat o ska snart börja plocka med tvätten sen borde jag äta lunch men ja vet inte vad jag är sugen på. det blir nog sparrissoppa med lite andra grönsaker...
Igår kväll åt vi en wook med pasta, sweet chili och jätte räkor, det va gott...

nej nu ska ja fortsätta med mina sysslor en stund...


Kommentarer

  • johanna säger:

    heej!

    fin blogg du har..hoppas allt är bra med dig..blir de sälen igen eller?? kraaaam

    2009-09-24 | 12:56:11
    Bloggadress: http://johannamedm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: