Sandra Purvins

Tisdag..

Kategori: Allmänt

Oj oj oj vad jag känner mig duktig idag, jag gick upp tidigt o körde Sunken till jobbet sen åkte jag till Olarsgården o tittade på deras nya kassa system eftersom jag ska vara själv där när jag jobbar på torsdag o ska checka ut gäster. Det tog en timme sen åkte jag hemma o började baka, så nu har ja gjort nästan 60st av min farmors piroger och dessutom städat hela lägenheten...
Tänkte förresten lägga upp lite bilder på våran lägenhet för dem som e nyfikna, de är tagna med mobilen så kvaliten är inte toppen men det får duga nu eftersom den nya soffan inte kommit än...

Igår kväll förresten föll den första snön över Sälen... Så i morse när jag vaknade så var det fortfarande vitt på topparna när man tittade upp mot fjället...

Här är köket, fick inte med bordet men det ska vi byta ut i alla fall..



Här är sovrummet..



Här är vardagsrummet, hyllan bakom spisen ska bort för den är inte
våran o så kommer ju min nya soffa nu i veckan...



Bilden blev lite dålig men om man tittar uppe på berget så ser man
snön som ja såg i morrse, så mysigt!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: