Sandra Purvins

Jaha...

Kategori: Allmänt

Då var det dax för mig med då va tanken... Får se hur det här ska gå... Just nu sitter jag o är lite smått frustrerad över hur jag ska få allt o se ut som jag vill... Men men det ska nog gå bra till slut.

Idag har ja inte fått för mycket gjort, men just nu har ja ju inte så mycket att göra om dagarna, till helgen e de dax för att jobba min första kväll på Olarsgården, hoppas att det går bra...
Till kvällen blir det nog som vanligt lite mat o mys framför tvn, det finns ju inte för mycket att hitta på här om kvällarna i Sälen, inte än så länge ialla fall men till helgen hörde jag att det blir utfösäljning i blandannat tandådalen så vi ska ta en sväng dit och jag ska försöka handla lite kläder för det gör man ju inte allt för mycket här uppe. Jag kommer bli kung på nätshoping har jag en liten föraning om.. =)

O så längtar jag tills min Tine kommer tillbaka från Danmark, det kaninte vara långt kvar...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: