Sandra Purvins

Torsdag..

Kategori: Allmänt

Idag började min dag jätte tidigt, klockan ringde 06.45 och en halvtimme senare var ja på jobbet o började göra i ordning frukosten, tog hand om gästerna o städade lite rum, sen han ja med en snabb fika innan samtalet kom som jag har längtat så länge efter...
Soffan var påväg så ja rusade iväg för att ta emot dem o nu kommer ja få träningsvärk i morgon för gud va tung den va... Men det gör mig ingnting nu är mitt enda bekymmer att ja inte föddes som kille, ja har ringt och skällt på min mamma ;P nej men det där med att skruva i benen det får jag ta o tänka på ett tag till...

Palmen kommer sen i kväll, får se vad dom ska hitta på att vi ska äta för idag har ja ingen fantasi alls, ja e inte sugen på något... Palmen har gjort halkan idag ialla fall, ja tycker att det är så roligt för honom för snart har han sitt körkort...
O i morgon ska vi hämta nycklarna till hans lägenhet..

Detta är i alla fall soffan som nu framöver kommer stå i våran lägenhet, när allt är klart o soffan är vänd åt rätt håll så man kan sitta i den ska ja ta en egen bild men det får vänta en stund...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: