Sandra Purvins

Tisdag..

Kategori: Allmänt

Oj så dålig jag blivit med det här..
Idag har jag i alla fall fikat med Emil hos Tine o handlat lite potatismjöl tills när jag ska baka, tror det kan bli en blåbärspaj idag.. Men jag ska nog städa lite innan för nu börjar jag bli lite sugen på det.. Det händer inte så mycket just nu men jag har i alla fall fått en tid med bilen i Mora så de får kolla så det inte är något fel på den..
I morgon tror jag att Bomen Hajen o greken kommer, återstår o se om de vill stanna här hos oss i Sälen eller om de ska upp mot Stöten på en gång..
I helgen ska vi hjälpa Tine o William o flytta, det ska faktiskt bli roligt, jag hoppas att vi också får en lägenhet snart vi med för det är inte klokt att bo i lägenheten vi bor i nu.. Vi fick i lördags klagomål på att vi spelade lite musik när vi satt o pratade klockan 5 på eftermiddagen.. Det är inte klokt..
I morgon i alla fall så blir det nog en fika med Emil igen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: