Sandra Purvins

Tisadg..

Kategori: Allmänt

Nu är det dax för förmiddagsmys igen.. Hon är så härlig min lilla Jojo!! Hon är så kramig och god och hon äter som en häst så jag antar att hon kommer växa så det knakar nu den närmsta tiden..
Jag har hunnit med en snabbfika hon Tine som vanligt och de börjar få mer och mer o göra nu så det är roligt..
Vi har börjat prata om helgen också, hoppas att det händer något roligt nu när det närmar sig Halloween.. Har sett att lite flera ställen håller öppet nu under helgen i alla fall..
jag vill passa på att säga GRATTIS till min lilla kusin vitamin som igår fick en liten dotter som ska heta Linnea!!! Jag måste ta mig hem snart så jag få se det lilla underverket!!!
Nej nu är det nog dax att äta lunch tror jag... Ha det toppen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här: