Sandra Purvins

Onsdag..

Kategori: Allmänt

Minne som en guldfisk?? Jo men det var nog jag.. Jag har inte slängt skräp o till min förvåning så vaknade ja första gången halv 10 o tänkte att jag skulle blunda i en halvtinne till, vaknar o vill inte öppna ögonen men tvingar mig själv o hjälp klockan var halv 1.. pp o hoppa bädda sängen o en snabb dusch o så ner till affären o handla lite till maten i kväll, lunchen blev rester från igår..
Nu har jag ialla fall tvättat två maskiner med tvätt o snart ska ja börja koka köttet till ärtsoppan som vi ska göra idag.. mm det har ja längtat länge efter..
Jag har en tanke att jag sov så läge för att det ligger en liten förkylning och lurar för sen ja vaknade har jag haft huvudvärk så ja ska nog ta mig ett par panodil nu till kaffet som ja idag får dricka själv eftersom Tine är ledig..

Men men ja längtar tills i morgon i alla fall.. Då ska Tine ha tjej kväll o vi ska äta mat tillsammans.. Tror att det kommer bli mycket mysigt..

Letar förresten efter en frisör här i sälen så om någon har ett tips så vill jag veta..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: