Sandra Purvins

Onsdag..

Kategori: Allmänt

Hallå hallå, sitter o myser i soffan med min andra hemma fru, Emil vi har båda hamnat i matkoma efter att vi har ätit en vällagad middag tillsmmans.. Pizza blev det..
Planerar morgondagen, det kan bli spännande med en fika hos Tine o sen en sväng till djuraffären o eventuellt till Mora för att förhoppningsvis senare på eftermiddagen hämta hem lilla Jojo.. Som jag längtar.. haha
Emil fick sig en rolig syn idag i alla fall när jag alá riktig seriefigur tappade hakan..
Nu blir det tvsappande o rödvin, Dumdum o Greken är påväg upp men eftersom min kära sambo planerar som en 2åring så åkr de till Stöten en sväng så ska vi ses i morgon om han kommer hem då??
Jaja så är läget i alla fall nu ska ja återgå till mitt matkoma..

Antar att Sunken är i detta tillstånd igen nu ikväll, denna bild e tagen i Lördags..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: