Sandra Purvins

Fredag..

Kategori: Allmänt

Jaha segstartad som vanligt idag, har i alla fall hunnit hälsa på Tine på Fjällbagarn och druckit kaffe och tacka för den underbart trevliga kvällen igår.. Sen lagade jag lite lunch för det han vi ju inte innan Sunken åkte för att jobba.. Så då fick man ju äte något man tycker om.. Ungsbakad lax med stekta grönsaker o lite creme fraiche mm.. Jag har längat hela veckan..

Pratade med Frida igår också o hon ska få en liten pojke.. Jag hoppas jag kan komma o hälsa på snart om inte får vi ta det när det lilla livet kommit ut.. =)
O snart e de dax för Johanna också, det kan inte vara många dagar kvar nu, men de e tur att det inte är många veckor kvar innan jag kommer hem igen..

Undrar vad som kommer hända i helgen vi har inte planerat något och det va länge sen.. å hoppas att det blir en lugn och avslappnad helg..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: