Sandra Purvins

Tisdag..

Kategori: Allmänt

Ja och Jojo har mysstund i soffan, det har vi haft sen klockan 8 i morrse det har inte varit många resor utanför den röda mattan.. Men jag vill förklara mig, igår hade jag ont i nacken så jag fick ta en sådan där trevlig liten tablett som jag mår så dåligt av och detta innebar att jag inte kunde sova i natt utan höll mest på med att svimma och tro att jag skulle kräkas.. Oh dom e så underbara mina tabletter.. not..
Resultatet blev ju ganska trevligt i alla fall ja en jätte mysig dag..

Är lite stressad inför denna hemresa som jags ska göra.. Jag har börjat packa idag men har inte bestämt om Jojo ska med eller inte.. Jag funderar även lite på hur vintern ska bli och även hur det ska gå med min bil och när jag ska till Mora igen för att göra den där uppdateringen.. Magen kanske blir lugnare av att lösa något att problemen.. Hoppas det!!!
Nej dax och mysa ner mig i soffan ordentligt igen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: