Sandra Purvins

Onsdag..

Kategori: Allmänt

Idag är det mysdag, och Jojo dag.. Känns härligt!! Jag har fått lite ärenden uträttade idag också.. Bion är bokad till Söndag så det ska bli jätte mysigt med julmarknad och mys då.. Jag var en snabbis hos Tine också men de hade mycket att göra, roligt för dem..
Nu vet jag inte om det snöar eller regnar, det snöade i morse men sen när ja skulle ut så regnade det så klart.. Disigt är det helt klart..

Igår var jag och Palmen i Karlstad, det var jätte mysigt och skönt att få komma bort en sväng från Sälen.. Vi åkte runt och tittade lite och stannade på IKEA åt lunch och Palmen handlade.. Det är första gången i världshistorien som jag är på IKEA utan att komma ut med en jätte kasse.. Men sen drog vi oss hemmåt och började pyssla lite i Palmens lägenhet med de nya sakerna, och med lite nytänkande och uppfinnelserikedom så blev det jätte fin!!! Haha!!
Ett minus med dagen var tyvärr alla dessa mammor som sitter och ammar sina barn när jag ska äta, jag tycker det är ÄCKLIGT!!

Tanken var att storstäda idag men jag ska låta Sunken göra det för jag förstår inte denna grej med att gå in med skorna eller snöra på sig dem gennom att sitta i den gammla soffan, all smuts och jord som lossnar drar ju Jojo runt sen när hon kör sina rallyrundor som hon gör en sissådär 15 gånger om dagen..

Nej nej nu ska jag sluta klaga och ta hand om min lilla bus katt och skämmabort henne så mycket som det bara går..

Här myser hon i soffan..



Mys med Sunken..



Kvällsmys med kuddarna..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: