Sandra Purvins

Måndag..

Kategori: Allmänt

Kampen fortsätter mot flingsaltet.. haha nej men måndag och  då är det dax att städa..
Jag har även hunnit med att fika hos Tine och vart i Mora, ja det gick ju inte som jag tänkt mig alls, det börjar med att Sunkens bil inte startade i morse så jag körde honom och Palmen till jobbet och självkart var det snöslask, så ja va tvungen att köra försiktigt till Mora sen så jag kom nästan försent till bilfirman, väl där provkör vi min bil och precis när de ska börja fixa min bil så blir det strömavbrott.. Självklart, och nu för tiden kan de ju inte göra något med bilen utan en dator så jag fick åka igen och ta en fika och gå på stan innan strömmen kom tillbaka.. Sen åkte jag dit igen för de skulle fixa någon uppdatering av något slag men datorn fungerade inte hos dem då så jag ska få en ny tid och komma tillbaka en annan dag.. USCH!!

Jag vill förresten tacka Palmen för en jätte god middag i Lördags och Tine för sällskapet..

Jag och Sunken var en sväng på Sälfjälls torget och Kaisers i Lördags och då hittade vi ett par ganksa stora stövlar, tror det var typ storlek 55 lr liknande så vi var tvugna att prova dem..
Dom passade inte riktigt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här: