Sandra Purvins

Måndag..

Kategori: Allmänt

Hallå hallå.. Uch vilken tråkig dag, o helgen med det har vart ca 5 grader varmt nu ganska länge och snö va länge sen det föll från himlen.. Det är redan mörkt ute och jag ska nog tända lite ljus i kväll när vi kommer hem igen för o se om man kan vända på detta hopplösa humör..
Jag har vart och fikat en stund hos Tine idag, snart e de slut på det också.. För på måndag är det dax att börja jobba igen, och det känns i alla fall bra för då har man en anledning till att gå upp på morgonen i stället för att ligga kvar och tycka synd om sig själv..
Jag hoppas vädret vänder nu för jag skulle vilja åka skidor nu snart igen, det var ju en evighet sen..
Jag ser även fram emot helgen när vi antagligen ska gå ut på fredag och äta middag hos Tine på lördag och gå på bio  och julmarknad på söndag, jag hoppas allt blir som man tänkt sig nu med lite snö på allt så kommer det bli underbart!!!
Ha det bra så länge..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: