Sandra Purvins

Måndag..

Kategori: Allmänt

Jag kom fram till att hemma i stugan hos mamma var man glad om man ens kunde logga in på internet så mitt bloggande la ja på hyllan men nu är  vi hemma igen..
Hemresan gick bättre än väntat, Jojo tror jag trivdes som fisken i vattnet och spenderade mestadels av de 5½ timmarna i våra knän.. Annars satt hon som ni ser på bilden i transportburen som vi fick låna av Tine och William, Tack!! Det var i alla fall underbart att vara hemma och bara ta det lugnt.. Mamma och dem gjorde surkål och vi var i stan och tittade runt lite.. Vi fick även ta den där sprutan mot svininfluensan så nu är det gjort, ska erkänna att det inte var jätte roligt med tanke på att jag har haft jätte ont i armen fram tills idag, det har krävts panodil för att kunna klä på sig och Sunken har fått satt upp mitt hår för han fick ju självklart inte lika ont i alla fall..
Nej nu ska ja mysa med Jojo ha de bra..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: