Sandra Purvins

Fredag..

Kategori: Allmänt

Jag är nog ganska omständig att ha o göra med.. Jag ville köpa skor förra gången jag var hemma, men som vanligt kunde jag inte bestämma mig och struntade i det.. När jag kom tillbaka till Sälen kom jag på att jag ville ha skorna så jag tänkte jag skulle köpa dem när ja skulle till Mora igår, men Din Sko finns så klart inte i Mora så min nästa tanke var att köpa dem över internet, men då va de slut där så min stackars mamma fick åka till Norrköping och köpa skora och sen posta dem till Sälen till mig.. Så idag kom dom.. TACK mamma du är underbar!!

Idag i allafall har jag fikat med Tine och ätit mat med Sunken på Gustav, jag tycker det är så myssigt att göra det på fredagar.. Ikväll blir det mys framför tvn, vin och god mat.. Helgen blir nog lugn, någon promenad men inget annat planerat..
Nej nu ska jag boka bio till nästa helg, Luftslottet som sprängdes..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: