Sandra Purvins

Söndag..

Kategori: Allmänt

Ja lika dant som igår ligger ja lite efter med dagarna.. Kolm från jobbet precis och ja och Jojo sitter och myser i soffan lite nu..
Det är ganska kul i Stöten, idag hade vi mer att göra.. Lite konferens, buffé, HP och nya menyn som sagt va men ja känner att jag börjar komma in i det!! Allt kommer nog gå toppen i vinter..

I moron är jag ledig och jag hoppas jag vaknar tidigt för då ska jag åka till Kläppen och åka skidor är tanken, jag ska bara försöka hitte ett headsett så jag kan lyssna på lite musik också..
Många ska till Experium och Högis i morgon men jag vet inte om jag är så sugen, just nu är jag inte sugen alls..

Det blir mycket bilder på Jojo nu men ja ska försöka ta lite bilder på jobbet nu i veckan så ni får se..




Kommentarer


Kommentera inlägget här: